Termeni si conditii
Folosirea acestui website, julitexart.ro, implica acceptarea termenilor si condisiilor din aceasta pagina. Folosirea websiteului se refera la vizitarea websiteului si cumpararea de produse prezentate in website. Se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.
Toate imaginile de pe websiteul julitexart.ro sunt cu titlu de prezentare si pot fi diferite de realitate. De asemenea, culorile produselor pot fi diferite in realitate din cauza monitorului sau a aparatului de fotografiat. Incercam sa prezentam produsele intr-o maniera care sa redea cat mai bine realitatea, insa nu garantam diferentele de culoare.
Orice utilizator al acestui website se obliga sa furnizeze date corecte la inregistrarea unei comenzi. Nu ne asumam raspunderea pentru corectitudinea datelor. Ne asumam dreptul de a anula o comanda in cazul in care ne-au fost furnizate date incorecte sau de a bloca accesul la serviciile oferite de julitexart.ro fara notificare prealabila.
Ne asumam dreptul de a refuza o comanda in cazul in care: utilizatorul a furnizat date incorecte, nu a ridicat comenzi in trecut, a refuzat fara motiv comenzi in trecut etc., siteul prezinta erori de afisare (legate de imagini, detalii ale produselor, preturi afisate incorect), modelul sau elementele folosite pentru model nu mai exista pe stoc, nu exista suport tehnic pentru realizarea comenzii (daca se comanda un numar pe care nu il putem realiza).
Stocul produselor poate fi diferit de cel real, motiv pentru care ne asumam dreptul de onora comenzi fara a include produsele inexistente pe stoc si recalculand pretul final (practic scazand din pretul final pretul produselor inexistente pe stoc) fara a notifica clientul in prealabil. Produsele inexistente pe stoc la momentul comenzii vor fi livrate in momentul in care acestea revin pe stoc, doar daca nu au trecut mai mult de 10 zile lucratoare de la comanda initiala. In cazul livrarii produselor inexistente initial in stoc, clientul va fi notificat.
Livrarea produselor
Durata pentru livrarea unei comenzi este pana la 2 zile lucratoare. Ne asumam dreptul de a intarzia o comanda pana la maxim 5 zile lucratoare. Nu ne asumam eventualele comisioane legate de transport sau transfer bancar.
Costurile care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Returnarea produselor
Pentru returnarea produselor, se aplica anumite condiţii. Acestea pot fi găsite în Politica de Retur.
Nu se vor returna produsele care se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
In cazul in care produsul nu se potriveste cu descrierea, va rugam sa ne contactati pe adresa de email comenzi@julitexart.ro.
Conditiile in care inlocuim un produs livrat sau returnam contravaloarea produsului:
1. Daca produsul are defecte de fabricatie;
2. Daca s-a gresit tipul materialului. De exemplu, daca s-a comandat un produs 100% bumbac si ati primit un produs 50% bumbac / 50% elastan.
Tot continutul site-ului julitexart.ro (text, grafice, imagini, butoane, clipuri, script-uri, programe si orice alte date) este proprietatea julitexart.ro si/sau a asociatilor, partenerilor si/sau furnizorilor sai si este protejat in conformitate cu Legea Drepturilor de Autor.
Anularea unei comenzi se poate face în maxim 24 de ore de la plasarea comenzii.
Rambursarea contravalorii produsului se va face numai in contul IBAN al clientului. Nu se accepta colete cu valoare ramburs.
Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.